about me Yvon & bloggen <3

namn : T-zaryll Yvon Lascano
ålder:13 år gammal
fyller år : 26 april
längd:161 cm / 160 cm
kommer från: filippinerna
intressant: blogga , vara med kompisar, killar ;) , shoppa och mycket mer!!
bor :göteborg (gbg)
hårfärg: svart och lite brunt
ögon färg : svart och brunt
syskon : 1 lilla bror som är snart 12 år gammal
i framtiden : i framtiden vill jag bli rik , känd , polis , flyg vadina och jobba på kontor !

_______________________________________________________________________________________________

om bloggen

i min blogg :bloggar jag om mig själv , min vardag mina vänner och mycket mer

i min blogg hittar du : veckans blogg , fråga stund , outfit , dagen låt och massa mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0